Het succesverhaal van de GoPro

Wanneer het neer komt op actie cameras die scherp beeld leveren is er eigenlijk maar een grote speler: de GoPro. Opgericht in het jaar 2002 door een surfer genaamd Nick Woodman, die op zoek was naar een camera die zijn ervaringen tijdens het surfen vast kon leggen. 12 jaar na dato komt het bedrijf met de extreem populaire Hero cameras en ontvangt een investering van bijna 400 miljoen. De heros doen niet onder aan hun naam: Met de nieuwste Hero 4 maak je met de 12 megapixel lens beeldmateriaal in uiterst scherp kwaliteit tot een resolutie van wel 4k. Met zijn snelle sluitertijd en 30 frames per seconde maak je bovendien nooit een wazig beeld. Wat de cameras verder zo uniek maakt, is de kleine afmeting en gewicht van nog geen 100 gram is hij bovendien altijd en overal mee te nemne en te gebruiken. Ook het waterdichte case, en de verlengstukken om hem te bevestigen aan bijvoorbeeld je fiets, helm of lichaam zorgt er voor dat je met deze camera in elke situatie jouw unieke ervaringen vast legt in perfect beeld. Neem hem bijvoorbeeld mee tijdens het duiken om de vissen en het leven vast te leggen, met zijn waterdichte case gaat hij tot wel 40M mee. Of doe een tuigje aan en bevestig hem voor je borst, terwijl je aan het sporten bent om je eigen wedstrijd nog even terug te kijken. Je kan hem zelfs op je mountainbike bevestigen. Op wat voor terrein je ook aan het fietsen bent, met zijn snelle opname mist deze camera niets. Wat je ook verwacht van jouw camera, met de GoPro Hero series vind je waar je naar op zoek bent. De goedkoopste Hero komt al vanaf 140 euro, en geeft beter beeld dan veel cameras van tegenwoordig. Voor meer informatie of om alle GoPros te vergelijken kan je kijken op goprosite.nl.

Comments are closed.